Packning

Tänker börja blogga nu! Kanske inte varje dag, men när jag känner för det :) När jag får photoshop så ska jag ändra min design för det behövs verkligen!

Nu håller vi på att packa för fullt här hemma. Jag har rensat alla mina lådor och slängt det jag inte vill ha eller behöver. Men alla saker är inte packade i lådor än :P Haha, alla mina böcker fick plats i två hela flyttlådor! Det var ganska många... Sen när jag rensat ur min byrå så upptäckte jag att den inte var så ren. Hade för länge sen tappat en mjölkchokladkopp i en av lådorna, så nu fick jag rengöra! Men jag tycker att det är kul :)

Före: blää ;P

Efter: rent och fint!


Postat av: Olivia

Oj skillnad haha. Roligt att du vet om att du hade spillt men inte torkade upp då xD



Förresten, kanske du ska testa programmet Gimp? Det är som photoshop fast gratis. Googla på det du

2012-03-20 @ 18:55:17
URL: http://olledittlilla.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig

Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0