Veckan som gått

Idag fyller mitt kusinbarn 7 år :) Orkade inte följa med dit, då jag var trött. Joggade innan frukost idag typ 3 km, så var helt slut efter :P plus att jag klippte mamma efteråt. Annars har jag hittat en ny praktikplats i Södra station! Det jobbar ca 6 personer där, varav en trea också praktiserar där. Tycker att det är ganska bra där.. men det är ändå bra att få erfarenhet från olika salonger :) Vet inte hur länge jag vill hålla på med frisöryrket. Känner mer att jag är intresserad av vård/omsorg, arbetsterapeut, apotekstekniker etc. Men får se hur det blir med tiden!

Måste visa två solnedgångsbilder.. vilken skillnad himlen är från dag till dag


Postat av: Olivia

Jättefin utsikt! Har du hittat en trevlig joggingrunda? Vill också börja jogga eller powerwalka, funderar på att kanske ha med mig Junior då..

2012-04-07 @ 17:26:51
URL: http://olledittlilla.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig

Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0