Stressdag

Hej kära läsare! Har pluggat, och då menar jag verkligen pluggat idag :o Har nästan skrivit klart om religionerna... Men har ju imorgon på mig också :) Farmor var förbi idag efter jag kommit hem! Hon kom med bullar och ville se mina svinkoppor x) Höll faktiskt precis på att baka Herman (surdegskaka) :D Den blev jättegod, Lina så du vet ;) Gav lite av degen till farmor så hon också ska få baka Herman vidare!

På fredag ska familjen och Jonny (kanske om han inte är sjuk) se på teater! Den heter Citizenship och spelas i Elverket (?) Undrar om det är där alla fjortisar festar...? Det handlar i alla fall om ett killgäng och deras liv. De försöker hitta sin identitet. De ställer sig hela tiden frågan "Vem är jag?" Låter spännande, får bara se om den är det också :)

En liten bild tagen ur en scen



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig

Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0