7 mars

Ojdå! Ungefär en vecka sedan jag skrev något här i bloggen :S Nu börjar sportlovet leda mot sitt slut (såklart, vi börjar imorgon -.-) Tråkigt... Men om några veckor till så är det påsklov, så det ser vi framemot :) Igår kom Lina med sin hundvalp Herman :D Nej, det var ingen hund utan en deg som heter Herman! Haha! Trodde att hon hade fått en hund, men det är en surdeg. Man ska "mata" den och röra om i den i ungefär 10 dagar, och tillslut så blir det en surdegskaka!

I alla fall så har jag även dåliga nyheter. Jag har svinkoppor! Det började med att jag pillade på något litet sår, kommer inte ihåg vad det var. Sen utvecklades ett jätte stort sår, och det visade sig tillslut vara svinkoppor :( Så jag måste "behandla" det i några dagar, och om det inte blir bättre måste jag kontakta läkare -.- Så blir nog hemma från skolan tills det har läkt, för det smittar otroligt snabbt! Hoppas det inte tar mer än några dagar, för vill inte missa för mycket i skolan...





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig

Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0