4 januari

HEJ! Idag har jag inte gjort så mycket. Varit hos farmor med Linos och fikat där :) På onsdag ska vi alla gå och se Avatar 3D! Vi tog platser väldigt nära filmduken, men det blir nog bra ändå :) Och slutligen på torsdag ska jag åka på kryssning med kompisarna! Det blir nog roligt! Vi får se till att dansa mycket breakdanse och salsa på dansgolvet, som Sanne och jag sa x) Aja, ska gå och gymma nu!

10 kryss:
[x] jag har gjort bort mig framför en främling
[x] jag har skjutit en älg - självklart, vem har inte det liksom? :o
[x] jag har dansat salsa
[x] jag har sovit utomhus
[x] jag har bajsat mitt på ett golv
[x] jag har pekat finger till en bilförare
[x] jag har halkat på is mitt bland en folmassa
[x] jag har fått hostattack i en biosalong
[x] jag har ätit papper
[x] jag har skrattat tills jag pruttat/kissat på mig - båda, HAHA!


Postat av: Olivia

men JOJO! Vilken lista! hahah :P

2010-01-04 @ 20:13:39
URL: http://olledittlilla.blogg.se/
Postat av: sanne

hahahahaha omg!:O jag ska vissa mina salsa skills på dansgolvet sen ;)

2010-01-04 @ 23:39:11
URL: http://siber.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig

Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0