RUBRIK

Varför ska det vara så svårt att komma på en rubrik? Måste blogg.se tvinga en att skriva en rubrik? Det kanske bara är jag som tycker så... aja! Har icke bloggat på ett bra tag :) Men nu gör jag det. Det har hänt en massa saker men som jag inte orkar skriva ner nu, haha. Men det har varit NP (nationella prov) i svenska och jag hoppas att det gick bra... Sen gymnasievalsbajs också. Lämnade in lappen till skolan igår så allt är under kontroll :) Har valt frisör som 1:a handsval men jag är osäker så ändrar på det kanske till april.

Idag har jag IUP-samtal klockan 17.15 -.- Men jag har något att se fram emot efter det ;D Vi ska fira Elins 18 årsdag lite till med familj och kanske Jonny på en italiensk restaurang! Det ska bli gott! Ska ta pasta, vad annars ska man ta på en italiensk restaurang liksom? ;)


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig

Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0