Melodifestivalen

Idag börjar ju Melodifestivalen :D Måste ses, och ska alltid ses för min del! Det är "lördagsmys" att titta på Melodifestivalen tycker jag :) Har lyssnat på alla låtar som ska vara med, och dessa hejar jag på:

Ola - Unstoppable
En bra låt med bra beat. När refrängen kommer blir låten ännu bättre.
Möjligtvis går den hela tiden i "samma spår", men jag hejar ändå på den!

Linda Pritchard - You're Making Me Hot-Hot-Hot
Det var en jävla dunkabonkalåt :D Väldigt mycket "Melodifestivalstuk" på den.
Haha, många nya ord jag kommer med här!

Salem Al Fakir - Keep On Walking
Jätte fin låt ju! Bra kombination av, ja vad ska man säga...
Hans klassiska stil och pop :)

Det här är de låtarna jag tror kommer gå vidare någonstans.
De andra låtarna var ganska tråkiga och för lugna.
Själv vill jag gärna ha lite uptempo!


Postat av: Olivia

Håller med dig faktiskt :)

2010-02-06 @ 19:23:16
URL: http://olledittlilla.blogg.se/
Postat av: Olivia

sv: haha jag länkade till en av tjejerna som Kissie skrev om (ghettotjejerna) och i kommentarerna hade hon fått mordhot från en av tjejerna som jag då tipsade om aHAHAHAHAHA

2010-02-07 @ 14:13:46
URL: http://olledittlilla.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig

Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0