Gosh posh

Haha, sorry har ju icke upptaterat mig på ett tag som man kanske märkt -.- Idag är det måndag, och tråk i skolan, men vad förväntas liksom av en måndag...? I fredags var jag, Olle och Sanne i Kista och tittade på bio :D Snabba cash blev det! En tööööng film, som Sanne skrev. Mycket bra film! Har inte läst boken så kan inte jämföra den med filmen, men filmen var iaf bra :) Men Olle och jag började skratta åt en sak i filmen, och efter det kunde man ju inte sluta skratta! Så det gjorde att filmen blev lite... komisk... fast den egentligen inte ska vara det :P
Joel Kinnaman ser inte värst dålig ut han heller...


Postat av: sanne

hahaha det stämmer filmen är töööng hahaha x) men jag vill verkligen läsa boken :D ska tvinga min mami elr papi köpa den åt mig x)visst var den rolig ibland hahaha skådespelarna var skita duktiga men dem skrek väldigt roligt hahaha oj vilken lång kommentar jag skrev x)hahaha men aja nu vet du hur det känns att läsa en bibel xD hahaha

2010-02-01 @ 22:38:15
URL: http://siber.blogg.se/
Postat av: Lina

en riktig snygging!<3

2010-02-07 @ 13:53:34

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig

Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0