En tripp till stan

Har nyss kommit hem från stan med mamma :) Vi shoppade lite och åt lunch, jag tog Carbonara och den var super god! Handlade faktiskt en vårjacka. Haha lite tidigt kanske, men man måste ju vara tidigt ute och köpa annars tar de slut... Köpte en tröja, örhängen, någon ansiktskräm och hårspännen x) Försökte ta bild på jackan och tröjan, men fick inte till en enda någorlunda bra bild -.- Jag känner mig inte så fotogenisk nu... Istället får det bli andra bilder på det. Imorgon kommer Linos, så det ska bli kuul!

Den första jackan ska jag beställa hem, från H&M. Den andra jackan har jag köpt, men det ser inte exakt ut så men ungefär, från H&M också. Tröjan fanns inte på hemsidan, så tyvärr! Om det är någon som är intresserad så la jag in krämen... x)




Postat av: Olivia

Bra köp där ;)

2010-02-26 @ 19:45:24
URL: http://olledittlilla.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig

Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0