Jävla gubbjävel!

När jag cyklade till farmor, så cyklar jag på en vanlig fucking jävla väg. Då kommer en gubbe och kommer mot mig när jag cyklar, och jag flyttade mig med cykeln så han kunde komma förbi, men då flyttar han också på sig så vi går på samma sida av vägen. När vi möts, så skriker han i mitt öra "DET HÄR ÄR INGEN CYKELVÄG, UTAN EN GÅNGVÄG DÄR MAN GÅR INTE CYKLAR!!!!!!! KAN INTE UNGDOMEN FATTA DET NU FÖR TIDEN?!?!?!?!" Jävla fucking gubbjävel! Du ska inte skrika i mitt öra sådär! Så jag skrek tillbaka att jag fan inte bryr mig! Inte när en gubbe som tar allt för givet att alla ungdomar är lika jävliga allihopa! :@ Nej då blev jag upprörd. På hemvägen sen så kollar jag om det finns några skyltar där det står att cyklar inte får köra där jag körde, fanns det det då? NEJ!  Sura gubbjävel...

Postat av: OLLE

HAHAHAH GO JOJO GO GO GO! xD

2009-09-06 @ 12:27:40
URL: http://olledittlilla.blogg.se/
Postat av: sanne

shit vilken gubbe!:O han verkar helt störd ju :O såna gubbar borde skaffa sig en hobby!!!!!xP och ett liv!!!!!fast det kanske e lite sent när man är såå gammal att man nästan ska döö x)

2009-09-06 @ 15:02:28
URL: http://siber.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig

Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0