En härlig fredag!

Tjoo! Idag hade vi EA hela skoldagen... jobbade med projektet då och skrev ett helt A4 papper med ord xD After the school var jag med Olle, och vi gick ut med hennes hundar och åt Hello Kittyglass ^^. Sen gick vi till centrum och kollde runt lite på skor, parfym och kläder medmera x) HÅRFÄRG! tittade vi också på till Olle, och hon köpte en! Det ska bli lite ljusare brunt nuuu :-) Och jag ska göra det mörkare, så vi kanske kommer att ha lika hårfärg...? Får se :-) Sen gick vi hem till henne och tog några kolor och ännu en glass xD Haha, tjockisar :-P Vi gick mot Lidl och köpte energidryck och flummade och rapade som bara den! xD Haha, Olle rapade en hög och stor rap! Jag lyckades inte riktigt... Tack för alla glassar och kolor och drycker Olle xD Sen gick vi hemåt :-) Det var min härliga dag i ord! P.s. Imorgon ska vi färga håret!


Linos kommer idag! Jag tycker att han ser tokig ut på den här bilden också med fjongarna i håret x)

Postat av: Olivia

HAHA vilken bild! xD

2009-05-15 @ 17:41:13
URL: http://olledittlilla.blogg.se/
Postat av: Olivia

sv. Thank U my friend. :D

2009-05-15 @ 18:08:50
URL: http://olledittlilla.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig

Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0