BCool

Hittar ni på få läsare? x) Idag var jag med Olle efter skolan, och vi letade sommarjobb! Vi kanske får plats på Wayne's Coffee eller en djuraffär :-) Ska ta och skriva ett CV sen... Efter det, gick vi och köpte BCool glass i smaken "krispknäck" xD Mycket god! Sen köpte vi pommes frites, för halsen blev så kall efter glassen :S Iaf... mina naglar har blivit ganska sköra på senaste tiden, så har köpt ett medel från Apoteket :-) Sen hämtade vi också ut min salva jag ska ha på händerna i vinter... (vita fingrar).


Postat av: Olivia

Vet du min mamma berätta att den nya nagelsalongen där kostar det BARA 75kr om man väljer elev, alltså en person som vill testa innan den blir "befodrad". :D Billigt ju! Vi skulle kunna prova. :)

2009-05-25 @ 21:32:50
URL: http://olledittlilla.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min tävling där du kan vinna

En fin väska och ett presentkort på 500 kr


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig

Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0