Linos, shopping och skola!

HELLO! Igår hann jag inte skriva någonting för jag hade fullt upp... Jag handlade en väska och trosor (REA - 50 kronor!) på H&M, och skor på dinsko, kladdkaka och våfflor från coop! Vart annars ska man köpa sådant...? Jaja, idag så har Linos kommit! ♥ Jag har nyss duschat honom :-) och nu leker han med sin favoritleksak! (det är en liten grå älg om det är någon som undrar)... Ikväll ska jag plugga och plugga och plugga... Ska nog ta och äta våfflor till middag, mums! Ha 're bra!


Postat av: O l i v i a

HAHA förlåt men det är lite roligt, du har skrivit våfflor med "o" (vofflor) och så har du ju en bild som visar att det stavas med "å" x)

2009-03-27 @ 18:39:13
URL: http://olledittlilla.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig

Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0