Vilken dag!

Dagen började med att jag gick till en Naprapat (en doktor som ska kolla min rygg), och det var en ca 30 årig muskulös man som såg ut som en nersupt gris, han såg heller inte ut att vara "doktor" för han hade vanliga vardagskläder. Aja, han kollade reflexer och punkter på armar och ben. Sen skulle jag klä av mig ALLA kläderna framför honom förutom underkläderna -_- och det var vääldigt obekvämt och pinsamt med tanke på att han var ung och ja... Han svamlade och mumlade lite när han pratade också xD Usch äckligt... Men det gick väl bra, fast jag fick ligga på rygg i bara underkläder -_- Okej om det hade varit en gammal gubbe kanske, eller helst en dam...

Det som var mycket coolt var att han klämde på punkter nära axeln jätte hårt och jätte länge, han sa att de var så spända så han skulle "mjuka upp de" och när han var klar så sköts mina axlar mer bakåt vilket behövs eftersom jag är lite kutryggad xD Så jag ska gå till honom 1 gång i veckan och tycka på punkter, fast då behöver jag inte klä av mig. TUR!

Postat av: olle i Thailand

HAHAHA var det skont? ;)

2009-06-19 @ 11:26:35
URL: http://olledittlilla.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig

Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0