Hopphopp

Tjolahopp! Mycket hopp här som det blev idag xD I skolan har det inte hänt så mycket, förutom att Olle & jag gick på lunchrasten och köpte glass :-) Mycket god Kit Katstrutglass! Sedan stod det ett litet stånd vid centrum där de sålde gula och gröna kiwis! Köpte 5 stycken gula för de smakar mycket godare än de gröna, tycker JAG. Efter det följde jag med Olle till tandläkaren... blev på lite fnissigt humör... Sedan gick vi hem till moi och jumped studsmatta :D Med en massa vattenballonger och vattenspruta! Alla ballonger förutom 1 sprack på marken, men den allra sista sprack på studsmattan xD Så det blev blött och roligt att hoppa! Juste, sen var det (säkert ett par) som satt på en bänk inte långt ifrån mig. Olle och jag skrek på skoj typ "EY! Vad gör ni?!" mm... Men de brydde sig inte, vilket var väldigt irriterande! xD *pust* mycket att skriva...

Och det allra vilktigaste idag var att jag tatuerade mig!! En söt ballerina som står för alla de år jag gick på balettskola när jag var liten... :-)



















SKOJA BARA! Det är en fejkad tatuering som man fick med kiwin xD Det gick ni allt på va?! Eller...?

Postat av: Vera

Servitris och ska stå i baren... Sen kan jag inte heller p.g.a att jag och några kompisar ska gå och prata med någon innan om vårat sommar jobb... Haha tatueringen såg ju nästan verklig ut x)

2009-06-01 @ 22:01:43
URL: http://bergstrooms.blogg.se/
Postat av: Olivia

HAHA JAG TÄNKTE OCKSÅ GÖRA SÅÅ!

2009-06-01 @ 22:02:18
URL: http://olledittlilla.blogg.se/
Postat av: linda

först trode jag de men efter närmare granskningar såg jag att den var fejk X)

2009-06-02 @ 19:20:45

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig

Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0