03-06-09

Goddag! Sitter här med datorn i min säng... Mamma fyller år idag, så hon har bjudit över lite vänner! Grattis btw som jag sagt till henne hela dagen x) Till lunch i skolan åt jag, Olle & Sanne på BK, för det blev laxpudding i skolan :-( Usch skit äckligt...
Annars så kommer det kanske att regna på lördag då Olle fyller år... vilket betyder inget Görveln :-( Men något annat roligt får vi ju hitta på :D


Jag har samlat på mig några Ben&Jerrys glassar!
Nej, nu ska jag följa med pappa till Outlet!


Postat av: Olivia

sv: mmm kanske det men det är en hemlis sssch!

2009-06-03 @ 20:05:33
URL: http://olledittlilla.blogg.se/
Postat av: Vera

Haha, nja vet inte om jag var så smart för det första jag tänkte var "ohhh, no. Har hon tatuerat sig". Sen fattade jag att det bara var på skoj x) Synd att jag ska jobba på Olles födelsedag men vi kanske kan göra något med henne på sommarlovet :)?

2009-06-03 @ 22:15:43
URL: http://bergstrooms.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig

Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0