For the interested...

Inte bloggat på ett tag, jag vet :-) Men jag har ändå inte så många läsare... Har haft "fullt upp" kan man väl säga! Mum och jag var i stan igår och kollade efter jeans. Hittade 2 par i alla fall på JC där de har mycket rea just nu, så passa på! Köpte även 2 tröjor därifrån också... Idag har jag faktiskt varit på grönan med lillkusinen! Vi var mest på barnsidan och åkte Nyckelpigan och så... men det var roligt! Jag fick även Camilla (min faster) att åka Vilda musen! Haha vi båda skrek och hon tyckte att den var skitkul! Men Extreme vågade hon sig inte på... så det blev mest barnkaruseller. Har fixat bank och IDkort nu, så de kommer väl om någon månad -.-
Det var väl allt tror jag...!


Ena paret...

...och det andra...

...och skorna jag köpte i Skövde för de "intresserade"! (speciellt Olle)


...Tröjorna fick jag ingen bra bild på så hoppar över de!

Postat av: Olivia

JAAA ÄNTLIGEN SKORNA, SKITFINA! :D BYXORNA OCKSÅ, HUR MYCKET REA DÄR?

2009-07-26 @ 22:41:47
URL: http://olledittlilla.blogg.se/
Postat av: Olivia

HAHAH får jag lägga ut lite flum bilder på dig (och mig) på facebook? xD

2009-07-27 @ 13:03:11
URL: http://olledittlilla.blogg.se/
Postat av: carro

super fina skor :D byxorna också ;)

2009-07-27 @ 18:32:10

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig

Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0