Stan med syrran!

Idag har jag och syrran varit i stan! Vi shoppade lite och hon bjöd på fika :-) Köpte onödiga saker som jag egentligen inte behöver... men ändå ganska nödvändiga saker xD Jag såg faktiskt Paulina (paulina danielsson) i stan! Hon hade jätte höga klackar på sig, men hon kunde faktiskt gå i de x) Hon gick med någon kompis på Hötorget, men hon såg inte så road ut... xD Kanske skorna gjorde ont? Jag vet inte... I alla fall! Blev även medlem på Yves Rocher och jag fick gratis saker ifrån de... kommer även att få halva priset på alla varor den här månaden, tror jag (?)

Imorgon ska nog jag och Olle till stan, igen för mig xD Jag ska titta efter armband som jag egentligen skulle titta efter i stan men som jag inte gjorde -.- Och så kommer Linos också :D Klockan 13.00, och Olle om du läser det här, ska vi istället gå på morgonen när affärerna öppnar?


Postat av: Olivia

sv: ja det kan vi göra :D

2009-07-28 @ 21:22:50
URL: http://olledittlilla.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig

Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0