Läs inte rubriken!

Helloj! Begravningen i Hjo var sorlig (såklart) Kändes konstigt att en död kropp låg i en kista rakt framför en... och det var ju redan så jätte sorligt, men då sätter begravningsgubbarna på jätte sorliga visor i högtalare så det blir ännu ledsnare!... Jag var inte såå jätte ledsen för jag hade bara träffat min moster en enda gång, men alla andra storgrät och så :S Nej usch, inte roligt... och det är heller inte sista gången man ska på en begravning :-(

Aja, shopping blev det i alla fall i Skövde där vi bodde på ett hotell :D Köpte skor som sagt, en kjol, strumpbyxor, och en kortare "trekvarts" tröja ^^ Köpte även en konstig hårklämma på Åhlens. Bilder på allt senare... Olle har kommit hem! Mycket kul, och jag längtar bara till Grönan jag -.- Fan vi måste pallra oss dit och till staan!


Hehe för ett tag sen gjorde jag en liten "tröja" till Linos :D... Det var faktiskt kallt!

Postat av: Olivia

Jag vill till stan, ska ta kort på Stockholm och skicka till de i Thailand :D

2009-07-16 @ 19:29:40
URL: http://olledittlilla.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig

Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0