He's back!

Linos kom hit nyss! Riita behövde ändå hjälp med honom så... varför inte? x) Äter glass som vanligt :-P Linos får också smaka :-) Sen har jag gett honom lite korv, han vill inte äta mat alls... kanske beror på det varma vädret? Inte ens jag har lust att äta xD Bara sallad. Ska ta och fixa det där jäkla bankkortet! Imorgon där med basta! xD

Övrigt:
Linos har en liten "fettklump" på ryggen, och Riita berättade att hon bara hade klämt lite på den och att det då hade sprutat ut svart var :S Äckligt va? Sen senare så klämde hon igen och då sprutade det ut grönt var xD Lite konstigt, men jag har fått i uppgift att klämma den och rengöra det med Alsolsprit! JIPPIE


Postat av: olivia

Fin bild :D



Haha jag ar aldrig hungrig har i Thailand pga. varmen xD

2009-07-03 @ 05:22:46
URL: http://olledittlilla.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig

Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0