Fullt upptagen!

Idag har jag och mamsen varit i centrum och kollat runt lite! Köpte en ny väska och skor :-) Skorna ska jag ha inomhus i skolan... Sen har vi handlat ingredienser till att baka Rocky Road! :-P Såå jäkla gott, eller det vet jag inte för har inte smakat, men ingredienserna i receptet passar bra ihop! Kör på Leila's recept. Juste! Skulle ha berättat det först, men har också tagit kort till mitt ID-kort! Haha ni kan gissa hur den blev va? xD Haha till och med päronen skrattade åt det! Taskiga... men det blev faktiskt... ja inte så bra x) Kan faktiskt bjuda på kortet så ni får se... :-)

Hahaha vad ska man säga...?

Bara vanliga "standardskor"...

Väskan... man kanske inte ser den så bra, men det får duga x)

Linos var också med :-)

En bok på engelska lånades också...

...även ett sött överkast!

Postat av: Olivia

kortet blev ju asfint! ;O

2009-07-21 @ 23:14:15
URL: http://olledittlilla.blogg.se/
Postat av: Vera

jag tycker bilden blev jätte bra? Du ser äldre ut ju :)



2009-07-21 @ 23:48:32
Postat av: carro

den var ju bra ^^ riktigt fin bild faktiskt jämfört med min XD du kan va lugn jojo, hahahhahaa kan visa min nån gång :)

2009-07-22 @ 14:02:42

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig

Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0