Lite om mig ^^

Vad heter du ? - Johanna Nordling
I mellannamn ? - Camilla
Vart bor du ? - I Sverige x)
Trivs du där ? - Jag trivs väldigt bra här!
Brukar du läsa horoskop ? - Det händer väl...
Har du körkort ? - Nope
Vad spenderar du dina pengar på ? - Det är många olika saker
Festar du ? - Njae... händer inte så ofta
Brukar du bli full ? - JA! Nej...
Antal kuddar i sängen ? - 4 stycken, om man räknar med den jag sover på!
Kan du baka bullar ? - Inte utan recept :-)
Bläck eller blyerts ? - Bläck of course
Mc donald's eller Burger King ? - Beror på... donken har goda pommes frites ;)
Är du allergisk mot nåt ? - Ja, tyvärr mot pälsdjur...
Äger du ett busskort ? - Nej, jag frågar efter ett om jag behöver ett
Dricker du blå, grön eller röd mjölk ? - Jag dricker blå mjölk
Hur ser du ut idag ? - Nyduschad :-)
Nästa mål i ditt liv ? - Typ... att skaffa egen hund? x)
Vad såg du senast på tv ? - MTV!
Hur svarar du i telefonen ? - Olika, men för det mesta "hej det é Johanna"
Vem ringde dig senast ? - Min mamma :-)
Vad sa den som ringde dig ? - "Vill du ha kinamat?" xD
Antal timmar sömn inatt ? - 9 timmar tror jag
Sov du ensam ? - Nej, Linos var med :-)

SENASTE PERSONEN :
Sov i din säng ? - Linos ^^
Såg dig gråta ? - Mamma?
Fick dig gråta ? - HAHA
Du gick på bio med ? - V & O
Du gick på stan med ? - Olle :P
Skällde på dig ? - Det är ingen som skäller på mig för jag är så snäll!
Skickade ett e-mail till dig ? - Mamma tror jag

HAR DU NÅGONSIN :
Sagt ''jag älskar dig'' och menat de ? - Säger typ aldrig det x)
Bråkat med ditt husdjur ? - Hur bråka?
Tagit droger ? - Alltid! ...såklart inte :P
Vad är du mest rädd för ? - Döden kanske?
Vilka kläder sover du i ? - Kläder anpassade för natten ;)
Vart vill du gifta dig ? - I en kyrka :-)
Vad hatar du verkligen ? - Jag hatar... vet inte, hata är ett starkt ord!
Har du varit kär ? - Mja, någon gång har jag väl det
Kör du bil ? - Nej!
Gillar du att ha folk omkring dig ? - Öh? Beror på...

STUFF :
Har du varit kär i någon du inte haft chans på ? - Har aldrig frågat chans på någon
Är du ensam nu ? - Neh, Linos är här :-)
Vill du gifta dig ? - Jag tror det ^^
Vill du ha barn ? - Vi får väl se ;)

DE SENASTE 48 TIMMARNA :
Gråtit ? - Ja, idag x)
Köpt någonting ? - Nej faktiskt inte o_O
Varit sjuk ? - Nej
Sjungit ? - Japp, singstar ;)
Sagt ''jag älskar dig'' i verkligheten ? - Nej xD
Träffat någon ny person ? - Nope
Saknat någon ? - Hmm... tror inte det
Kramat någon ? - Jaa Linos ^^
Kysst någon ? - Linos igen :-)
Haft sex med någon ? - Hehe, nej

Postat av: O l i v i a

Varför grät du? :O

2009-02-27 @ 19:30:08
URL: http://olledittlilla.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig

Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0