Haha lite till...

Ni behöver inte läsa om ni inte orkar x)

VEM :
Vem är i rummet med dig nu ? - Linoos!
Vem Fick du senast sms från ? - Ollevija ^^
Vem tänker du på just nu ? - Jag tänker inte på någon speciell person just nu...
Vem's hus var du i senast ? - Ehm... Olles tror jag
Vem sa du senast ''jag älskar dig'' till ? - Haha säger ju aldrig det :P
Vem sa senast till dig '' jag älskar dig'' ? - Var länge sen, men mamma kanske?
Vem önskar du att du var med just nu ? - Vill vara ensam just nu
Vem i skolan går dig på nerverna ? - Inte "vem" utan "vilka", för det är många!

VAR :
Var är din mobil ? - I mitt rum någonstan x)
Var är din mamma ? - Intressant att veta? Hon är... ingen aning xD
Var sover du ? - Jag sover för det mesta i min säng :-)
Var handlar du mest ? - Inte vet jag?
Var fick du tag i tröjan som du nu har på dig ? - Min syrras gammla xD
Vart åkte du bil senast ? - Kommer inte ihåg...
Var befinner du dig just nu? - Jag befinner mig i vardagsrummet!

VAD :
Vad åt du senast ? - En kladdmuffins tror jag x)
Vad drack du senast ? - Mjölk
Vad har du för färg på dina byxor ? - Jag har grå färg på mina mjukisbyxor
Vad är den närmaste saken som är blå ? - Hmm... en flaska
Vad gillar du mest i skolan ? - Vännerna?
Vad har du på fötterna ? - Ett par rosa strumpor!
Vad är din favoritfärg ? - Jag har ingen favorit just nu...
Vad hör du på just nu ? - Datorns brus

HAR DU NÅGONSIN :
Sovit i en annan säng ? - Ja det har jag gjort x)
Kört över hastighetsbegränsning ? - Öh, nej?
Målat om ditt rum ? - Ja, 2 gånger
Dansar framför en spegel ? - Haha, många gånger ;)
Fått hicka ? - Många gånger det med!
Älskat eller saknat någon ? - Jag har saknat någon, men jag har inte älskat någon på det sättet

Postat av: Vera

haha får man "låna" någon lista till sin blogg =P... Super fina bilder du tar med nya kameran :)!

2009-02-27 @ 20:26:22
URL: http://bergstrooms.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig

Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0