Juldagen

Hejsan! Igår var det julafton som jag hoppas alla vet x) Hade det mysigt med lite släkt och så. Farfar var sjuk så han kunde inte komma :( Så det var bara familjen, farmor, faster och Janina (min kusin). Men det var ändå en bra jul! Haha julaftonen började inte riktigt som vanligt... Vi åkte till mina andra kusiner tidigt på morgonen och delade ut klappar. Jag fick "Nailpainting", pennor man kan rita på naglarna med som de hade beställt hem från England! Jonny skjutsade oss dit och hem. Han har en väldigt cool bil (man kan stänga bakluckan automatiskt osv) och man kunde öppna taket på bilen, så vi satte på megahögtalare med musik och öppnade taket och slirade omkring på vägarna xD

Jag är glad för alla presenter jag fick! Jag fick faktiskt 4 stycken macroobjekt! Provade att sätta på alla på en gång och resultatet blev att jag kan ta väldiga närbilder :D Fick även ett starfilter. Men det roligaste av allt var att jag fick en ny mobil! Touchmobil som min syrra har i svart :) Fick även något från Olle som jag verkligen ville ha, en makeuppalett! Tackar ^^ Fick ett presentkort på Glitter av Sanne! Tackar ^^

Starfilter på granen:

Provade bara macron...

Mina naglar ^^


Postat av: Olivia

HELL YOU! 4 MACRO????!!!! AWESOME! :D NAILPAINTING, SOM MIG NÄSTAN! JÄVLAR FYRA MACROOOOOOO!!!! JEVLAR! HAHAHA FRÅN OLIKA PERSONER ELELR?

2009-12-25 @ 16:47:50
URL: http://olledittlilla.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig

Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0