Stan today!

Idag har jag varit i stan med Olle! Vi var inne ien jätte mysig butik - Lagerhouse, där de hade en massa roliga, nya och konstiga saker :-) Köpte små små prickiga muffinsformar därifrån, Olle också! Kostade bara 30:-... Tror jag ska baka imorgon :D Köpte lite annat smått stuff också.

Lägger in bilder på de jag köpt tidigare x) Har inte lagt in det än... (det jag köpte med syrran etc.) På söndag så kommer det en "ny" vovve till mig! Shappo heter han och är dvärgpudel precis som Linos :-) Det är mammas kompis som behöver någon som kan ta han om honom medans hon är någonstans i Göteborg tror jag? x)

Köpte alltså det här idag:

Glömde dock en färg på muffinsformarna x) Men den var lite mörkare orange...

...köpte Ben&Jerry's idag, och ett nagellack jag länge velat ha!


Köpte det här förut: x)

NY PLÅNBOK!

...ett jätte bra glansmedel för håret...

Ett halsband som Olle valde x)

...den gula showern längst fram från Yves Rocher så nu har jag 3 st, köpte för länge sen Ben&Jerry's som jag tror jag inte lagt in i bloggen förut? Iaf, Caramell Chew Chew var en besvikelse xD chokladbitarna med liiite kola i smakade för mycket konstgjorda ämnen och det fanns nästan bara 5 stycken sånna i hela vaniljglassen... så man tröttnade snabbt på vaniljen! Strawberry Cheesecake var mycket god och smakade precis som cheesecake ska göra :-)


*PUST* Det tog lång tid att photoshoppa alla bilder, så har hållt på sen klockan... 21.00 kanske! Haha... Ska nog lägga mig snart...

Postat av: sanne

många fina saker du köpte :)muffinsformarna e jätte söta ;)

2009-08-07 @ 16:22:10
URL: http://siber.blogg.se/
Postat av: Olivia

oooh ny hund :D är det den där som jag har sett på film hos dig? :)

2009-08-07 @ 17:02:31
URL: http://olledittlilla.blogg.se/
Postat av: Olivia

sv: grönan går på en dag, sommarlovet har varit i 2 månader :P

2009-08-09 @ 18:19:22
URL: http://olledittlilla.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig

Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0