Många saker

Det har hänt många saker på några dagar! Först så kom Riita och hennes kompis på besök med sin motorcykel, de ville träffa Linos lite... och när de skulle gå så frågade Riita om jag ville ta en tur med henne på motorcykeln! Det tackar man inte nej till! Så jag hoppade på med en stooor hjälm x) och hon sa att hon skulle köra lungt nu när det var första gången, och gjorde hon det?... Nej, hon gasade på som f*n på en låång väg, men det var skit kul :D En väldigt speciell känsla! Man måste prova det i alla fall en gång i livet :-P Sen så låtsades hon att Linos skulle åka hem, men då kröp han under bordet! Så söt, han ville inte hem!

Sen idag på mogonen så började Linos att darra och var lite nere... så jag gav honom lite ost (som han älskar) och en halv alvedon, sen gick jag ut med honom och då piggande han till, lite. Sedan så åkte jag och Lina till min kusins barn (Dante och Tyra) och lekte med de :-) Vi hade det kul som vanligt! DANTE ÄR SÅ SÖT! haha... och de har en pool utomhus, såklart. Så de plaskade och vaskade i den, inte jag och Lina x) Sen åt vi Ben&Jerry's som kusinen hade köpt, för de firar att de vunnit 4000:- på Joker! Grattis :-)

Postat av: Olivia

Alvedon är väl inte bra för hunden? :P ja motorcykel är riktigt kul faktiskt. :D

2009-08-09 @ 19:01:12
URL: http://olledittlilla.blogg.se/
Postat av: Olivia

sv: men öhh! alvedon! xD människomedecin ska man ju inte he till djur. :P

2009-08-10 @ 15:32:21
URL: http://olledittlilla.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig

Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0