En rubrik

Idag vet jag inte vad jag ska göra... förutom att gå på gym, men det är senare mot kvällen. Jag gymar för min rygg, min Naprapat ville det så då får jag lov att göra det x) Igår var jag på massage med mamma hos någon kvinna. Hon hade ett eget litet "hus" där hon masserar brevid hennes riktiga hus som hon bor i. Det var lite... hmm... det kändes inte som en massagemiljö precis :-S därför kunde inte jag slappna av som man tydligen ska göra x) Sen så ville hon att jag skulle vända huvudet på ett konstigt sätt åt olika håll och jag fattade inte, så det förstörde stämningen ännu mer -.- så hon höll på och visa hur jag skulle ha det i evigheter... jag gillar bara inte massage på något konstigt sätt, att någon annan "främling" gör det också.

Postat av: Olivia

sv. Ja kanske det ;) HAH

2009-08-13 @ 11:10:07
URL: http://olledittlilla.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig

Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0