Morbus Raynaud

Jag har under hela vintern haft vita fingrar när jag varit utomhus och kommer in. De har till och med blivit lila en gång... Vi pratade med en läkare och vi kom fram till att jag hade sjukdomen Morbus Raynaud. Den är ärflig (min farfar har den) och den är mycket allvarlig. Nej, jag skoja bara x) Den är inte allvarlig, MEN den kan bli det om man har tajta ringar på sig... typ. Sjukdomen går inte att göra någonting åt, men jag kan hjälpa blodcirkulationen lite. Jag kommer inte dö eller nåt sånt om ni tror det, så ni kan vara lugna xD


Den här gången var jag bara ute och fotade i kanske 10 minuter...



Postat av: O l i v i a

HAHA du lurade mig där! xD Vad är det du ska göra för att hjälpa blodcirkulationen? Är den ärftlig eller skojjar du bara?

2009-04-05 @ 16:36:21
URL: http://olledittlilla.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig

Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0